2014 Yang Kian Berlalu

image

ALHAMDULILLAH.
2014 benar-benar telah menyibukkan saya selaku seorang guru, isteri, dan akhirnya IBU. 2014 benar-benar telah memaknakan hidup saya yang selama ini bermimpi dan berhasrat untuk dua perkara paling utama berlaku dalam hidup saya; punyai anak dan pindah ke Kedah. Syukurlah. Sebelum sempat si kecil melihat dunia, saya telah berpindah dua bulan lebih awal.

Cuma, perpindahan itu berlaku tanpa diduga. Tidak sempat memberi ucap selamat tinggal kepada warga sekolah.

Resam saya berpindah memang begitu. Tidak pernah berpeluang ucap selamat tinggal.

Leave a Reply

